Kick-off meeting BIJ MORE-ITZ
Het nieuwe jaar starten met een kick-off meeting om alle neuzen in de gelijke richting te krijgen? Onze unieke locatie aan de grootste binnenjachthaven van Europa, midden in de prachtige natuur van de Biesbosch, biedt een perfecte setting voor zowel een succesvolle kick-off meeting voor het komende businessjaar als een project kick off meeting. Wilt u een succesvolle kick-off meeting organiseren? Vraag dan nu via de onderstaande button een offerte aan.
KICK-OFF MEETING ORGANISEREN
Samen met onze event planner kunt u gemakkelijk een kick-off organiseren. Wij nemen de planning compleet voor u uit handen. Door onze jarenlange ervaring in het organiseren en uitvoeren van deze kick-off meetings kunt u zich met een gerust hart focussen op waar het op deze dag echt om draait. Ons grote aanbod aan faciliteiten maakt het mogelijk dat wij zo goed als elke wens kunnen vervullen. Niets is te gek.
BIJ MORE-ITZ HEEFT U ALLE RUIMTE
Onze kick-off locatie in Drimmelen is uitstekend geschikt voor grote en kleine groepen. Zo kunt u gebruikmaken van diverse vergaderzalen of ervoor kiezen dat wij het restaurant omtoveren tot een waar kick-off meeting walhalla! Bij More-Itz draait het dan ook om één ding; het verzorgen van de beste kick-off meeting, zodat u en uw collega's met een knallend nieuwjaar kunnen beginnen!
KICK-OFF OP EEN PRACHTIGE LOCATIE
In de winter is de Biesbosch op haar mooist. Het natuurgebied rondom More-Itz biedt eindeloze mogelijkheden om uw kick-off meeting tot een groot succes te maken. Een mooie winterse wandeling voorafgaand aan de vergadering? Of een winterse sloepentocht om de mooie omgeving vanaf het water te bewonderen? Om daarna met rode wangen op te warmen bij More-Itz en vol frisse ideeën de meeting te starten. Neem contact met ons op en wij zullen de perfecte kick-off meeting voor u organiseren!
Meer weten over de mogelijkheden voor een kick-off meeting?
Ontdek de zalen van More-itz!
More-Itz heeft verschillende ruimtes die zich uitstekend lenen voor uiteenlopende gelegenheden en evenementen. Denk hierbij aan vergaderingen en het organiseren van feesten. Ontdek de diverse ruimtes hieronder!
Heeft u verder nog vragen of wilt u direct een offerte aanvragen?